You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//OhMyJeha
Author Story Linkies Credits
Tak Nak Berpisah Kelass dgn Kau .
Wednesday 7 December 2011 | Wednesday, December 07, 2011 | 0 comments

Assalamualaikum , nak updatee blog sebab bosann gilerr . baru tadi Jeha chat ngan kawan Jeha . name diee . Aidaa Halim . sayang dia sangat2 sebab dia salah sorang geng Jeha , mse darjah Enam . Jeha dduk ngan die . anyway , best duduk ngan diee . suatu masa je jeha bengang . kadang2 tu jeha cerita ape2 je kat diee . die wat mcm tak nak dengarr jee . nak tumbuk2 muka diee . geramm ! 




 kalau tk nampaak . besar kan ok ?

ha , tak same kelasss ? ouh , tak mungkin .jangannn ! nanti aku nak dduk ngan sape ? aku takde kawan laa . tolong laa akuu . kalau da berpisah kelasss . mesti kita tak rehat samee kan ? da la , geng kite skolaa lain . kau , aku , syamin kott yg smee . ' zhah , ika , qila ' skola lainn . alaa , by the way . aku rindu korang gilerr . aku teringin nak jumpe korang sangat2 . ok , balik pada topicc .. maybe dia buat secara rombakk . tak mungkin laa . die kelas bawah pada Jeha kan ? Jeha kelas Gigih , die kelas Fikrah ? then , dia dapat 3A 1B 1C . Jeha dapat 2A 3B ? SKIT KAN ? apepon , Jeha tak nak berpisahh ngan dia n kawan2 jeha yg lainnn . syangg gilee2 !




Older Post | Newer Post