You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//OhMyJeha
Author Story Linkies Credits
NurAfiqah Binti Wahidin :)
Tuesday 1 May 2012 | Tuesday, May 01, 2012 | 0 comments

Hi , Cube teka tu siapa ? tekaaa laaa , nnti bagi hadiah :) hoho . Kay , aku sayang dia sangat-2 . Nama dia NurAfiqah Binti Wahidin . Comel kannn ? *kenyit mata . Dia kakak angkt aku sbenarnye :) sebab tu la sayang dia :') . Kalau dia ade malasah , dia cerita kat Jeha . kalau Jeha ade masalah , aku cerita kat dia :') . Haritu , Jeha lepak ngan diaa . haha , dia menggila :P kiteorang balik sekola sama2 , kadang2 dye balik dengan ayah dia :) aku balik dengan syamin . Aku suke genggam tangan dye . Dia selalu rapat dengan Midah :)

Dia budak baru kat SMK Taman Keramat :) First time Jeha jumpe diaa , jeha ingatkan diaa pendiamm :) Hahaha , Bile da jumpee dia . Da tahu perangai sbenarn dia ;) . Dye cepat sensitif and menggila :P . Dia taken by Muhammad Nazrul Bin Muhd Tajuddin . Hoho , dye ade blog . ni link blog diaa http://afiqahwahidin.blogspot.com/ . Follow and baca laaa entry dye ;) haha , *promote*

Tadi , Jeha lepak dengan diaa . Jeha temankan diaa jumpe pakwe dia :) okay , dorang sweeeetttttttt . Jeha asyik tergelak je tgk dorang . hoho :O . Masing-masing maluu :') . Bile pakwe dia da balik , Jeha lepak kejap dgn diaa . Bile Jeha lepak ngn diaa , Jeha ternangis depan diaa :'( . ok , ade sebab kenape ternangis depan dia :( sorry , kak . Ok , dia pujuk . Tapi , jeha tambah nangiss -.- hmm . tak boley kawal la sbenarnye.Aku nak dia sorang je jadi kakak angkat aku :* . Sayang kau kakkk :* .



Older Post